1488 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Complementary cooperation dynamic characteristics analysis and modeling based on multiple-input multiple-output methodology combined with nonlinear control strategy for a polymer electrolyte membrane fuel cell |
2020 |
1487 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Binder-free coaxially grown V6O13 nanobelts on carbon cloth as cathodes for highly reversible aqueous zinc ion batteries |
2020 |
1486 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Analysis of High-Power Charging Limitations of a Battery in a Hybrid Railway System |
2020 |
1485 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
An Analysis of Battery Degradation in the Integrated Energy Storage System with Solar Photovoltaic Generation |
2020 |
1484 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Add-On Type Pulse Charger for Quick Charging Li-Ion Batteries |
2020 |
1483 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
영국 脫석탄 정책의 배경과 주요 법제 |
2020 |
1482 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Online reconfiguration scheme of self-sufficient distribution network based on a reinforcement learning approach |
2020 |
1481 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Improved Feeder Flow Control Method for a Virtual Power Plant With Various Resources to Reduce Communication Dependency |
2020 |
1480 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Finding optimal combination of distributed renewable energy sources for configuring virtual power plant with minimum output variance |
2020 |
1479 |
자율운항시스템공학과 |
|
Outlier-Robust Student’s-t-based IMM-VB Localization for Manned Aircraft Using TDOA Measurements |
2020 |