1528 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
교류전기철도 불평형 전력 개선을 위한 전력보상장치 제어 |
2020 |
1527 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
가변 스텝 P&O 기반 전압제어 MPPT 알고리즘에 관한 연구 |
2020 |
1526 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
DC-DC 벅 컨버터의 차동모드 노이즈 분석을 위한 고주파 등가회로 모델 |
2020 |
1525 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
A novel anti-islanding method using positive feedback reactive power variation |
2020 |
1524 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Maximum Torque Per Ampere Control of a Single-Phase Permanent Magnet Synchronous Motor, Part 2: Variable Speed Control Method |
2020 |
1523 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Maximum Torque per Ampere Control of a Single-Phase Permanent Magnet Synchronous Motor, Part 1: Maximum Torque Capability Analysis |
2020 |
1522 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Sustaining the Radiation Properties of a 900-MHz-Band Planar LoRa Antenna Using a 2-by-2 Thin EBG Ground Plane |
2020 |
1521 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Self-Aligning Limited-Angle Rotary Torque PM Motor for Control Valve: Design and Experimental Verification |
2020 |
1520 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Realization of Electrically Small, Low-Profile Quasi-Isotropic Antenna Using 3D Printing Technology |
2020 |
1519 |
전기공학과 |
차량 전장부품용 차세대 모터교육팀 |
Experimentally Verifying the Generation Characteristics of a Double-Sided Linear Permanent Magnet Synchronous Generator for Ocean Wave Energy Conversion |
2020 |